Utilizarea semnăturilor digitale, arhivei electronice si a identificarii la distanta pentru transformarea digitala a Dealershipului

Pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze, dealerii adopta transformarea digitală pentru a rămâne competitivi și pentru a îmbunătăți eficiența proceselor zi de zi. Un aspect important al acestei transformări este adoptarea semnăturilor digitale.
În acest articol, vom explora modul în care semnăturile digitale pot ajuta Dealership-urile să treacă la următorul nivel prin îmbunătățirea identificării de la distanță, generarea documentelor, arhivarea, fluxurile de aprobare și serviciul post-vânzare.

1. Identificare de la distanță
Identificarea la distanță simplifica procesul de vânzare asigurând posibilitatea autentificarii documentelor la distanta, prin intermediul unei platforme digitale.

2. Generare automată a documentelor digitale
Generarea automată a documentelor digitale, reduce considerabil dimensiunea documentelor și creste exponential eficiența de operare. Echipele de vânzări pot crea rapid acorduri, contracte și alte documente esențiale, permițând un proces de vânzare mai ușor și mai eficient.

3. Semnătura digitala certificată
Documentele semnate cu semnături digitale certificate au aceeași valabilitate legală ca și semnăturile tradiționale pe hârtie. Acest lucru asigură securitatea și autenticitatea documentelor, oferind atât dealerilor, cât și clienților confortului procesului de semnare la distanta si un document validat si certificat, opozabil legal.

4. Arhivă digitală cu metadate
Arhivarea digitala pentru toate documentele simplifica procesul de arhivare si reduce timpii de cautare cu peste 90%. Utilizarea de cuvinte cheie(metadate) in procesul de arhivare electronica, permite organizarea, preluarea gestionarea mai ușoară a fișierelor, reducând timpul și efortul necesar pentru administrarea documentelor.

5. Fluxuri de aprobare integrate
Fluxurile interne de aprobare pot fi integrate fără probleme în procesul de semnare a documentelor. De exemplu ordinea semnatarilor, semnarea unui dosar cu mai multe documente, semnare in batch(unul dupa altul), validarea unor conditii inainte de semnare etc. sunt cateva scenarii prin care tot procesul de semnare este atat auditabil cat si personalizabil la nivel de procese si conditii.

6. Check-in/Check-out automat pentru Service / After-Sales
Prin încorporarea semnăturilor digitale în procesul de Service, dealerii pot automatiza procedurile de check-in și check-out pentru programările de service, pot salva timp pretios atat pentru clienti cat si pentru personalul intern prin implementarea unor procese digitale si pot face asta la distanta, astfel incat timpul efectiv de asteptare din partea clientilor poate scadea cu pana la 90% in locatiile fizice si pot reduce costurile de tiparire, semnare, arhivare si centralizare a informatiei cu peste 80%

Concluzie
Încorporarea semnăturilor digitale în operațiunile dealerului oferă o serie de beneficii, de la îmbunătățirea identificării de la distanță și a gestionării documentelor până la eficientizarea proceselor de aprobare și a serviciilor post-vânzare.
Prin adoptarea tehnologiei de semnătură digitală, dealerii pot îmbunătăți semnificativ eficiența, experiența clienților și performanța generală a afacerii.
Sales Partner oferă o platforma pregătita pentru ca Dealerii să adopte transformarea digitală de astăzi și salveze timp pretios, sa reduca costurile si sa imbunatateasca considerabil satisfactia clientilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *